Wat balen meid... Nou ik hoop voor jullie meer duidelijkheid krijgen na de bloedtest. succes x
hey meisje.. Jeetje..wat een rot gevoel..
Ik ga voor je duimen dat het een verklaring zal hebben en dat je daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllll snel zwanger wordt!!
Kus en een dikke knuffel
Meid, ik weet ook niet wat ik je moet zeggen, snap alleen goed dat het erg lang duurt voor je...
2011 duurt nog lang, dus veel kansen.... maar ja, das ook een dood-doener op dit moment.

Ik blijf je volgen hoor wat die bloedtest betreft.
x mij
och wat balen toch laten we hopen dat het bloedonderzoek je meer duidelijkheid zal geven. liefs marina
oh balen meid.... en ronde 10 alweer. Heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent!
Wat klote zeg!! Veel succes met bloed prikken en hopelijk hebben jullie dan meer duidelijkheid hoor! Dikke knuffel! x
weer die teleurstelling... nou laat je nu maar eens goed nakijken met je bloed... kan alleen maar meer duidelijkheid geven hé.
Wat een kl*tezooi meisje. Ik hoop voor je dat je in 2011 nog een lieve, mooie baby in je armen mag houden. xx
K*t! hopelijk komt er iets uit de bloedtest!
wordt je ervan nou meid ik hoop dat het duidelijker wordt na de bloedtest succes
hoi Daisy,
Wat verdrietig.... ik hoop dat je wens dit jaar nog uitkomt.
heel veel succes gewenst.
xx
Wat een teleurstelling weer... Je hoop elke ronde op een wonder! Echt ruk! Sterkte lieverd x
reacties (0)