Helaas, Ronde 10

Nou meiden ik ben vanmorgen ronde 10 ingegaan.. Kan wel janken!
36 dagen heeft het deze keer weer geduurd. Het enigste positieve 
is dat ik deze cyclus bloed mag prikken op bepaalde hormonen. Hopelijk
komt daar iets uit wat simpel te verhelpen is zodat we in 2011 nog een
baby in onze armen mogen houden.

Liefs een verdrietige Daisy

532 x gelezen, 0

reacties (0)


  • Anoniemerik

    Wat balen meid... Nou ik hoop voor jullie meer duidelijkheid krijgen na de bloedtest. succes x

  • Werdino

    hey meisje.. Jeetje..wat een rot gevoel..
    Ik ga voor je duimen dat het een verklaring zal hebben en dat je daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllll snel zwanger wordt!!

    Kus en een dikke knuffel

  • bimi

    Meid, ik weet ook niet wat ik je moet zeggen, snap alleen goed dat het erg lang duurt voor je...
    2011 duurt nog lang, dus veel kansen.... maar ja, das ook een dood-doener op dit moment.


    Ik blijf je volgen hoor wat die bloedtest betreft.

    x mij

  • kroontje

    och wat balen toch laten we hopen dat het bloedonderzoek je meer duidelijkheid zal geven. liefs marina

  • mariamama

    oh balen meid.... en ronde 10 alweer. Heel veel sterkte en ik hoop dat je gauw weet waar je aan toe bent!

  • LittleAngel83

    Wat klote zeg!! Veel succes met bloed prikken en hopelijk hebben jullie dan meer duidelijkheid hoor! Dikke knuffel! x

  • starry80

    weer die teleurstelling... nou laat je nu maar eens goed nakijken met je bloed... kan alleen maar meer duidelijkheid geven hé.

  • MamavanBradley.Tyler

    Wat een kl*tezooi meisje. Ik hoop voor je dat je in 2011 nog een lieve, mooie baby in je armen mag houden. xx

  • Little.Love

    K*t! hopelijk komt er iets uit de bloedtest!

  • koosje9

    wordt je ervan nou meid ik hoop dat het duidelijker wordt na de bloedtest succes

  • mamasuusw

    hoi Daisy,
    Wat verdrietig.... ik hoop dat je wens dit jaar nog uitkomt.
    heel veel succes gewenst.
    xx

  • Sienna Mae

    Wat een teleurstelling weer... Je hoop elke ronde op een wonder! Echt ruk! Sterkte lieverd x